Разбий ме - Техере Мафи


Разбий ме - Техере Мафи


  "Не може да ме докоснеш", прошепнах аз. Лъжа, но не му казвам. Може да ме докосне, но никога няма да узнае. Странни неща се случват, когато някой ме докосне. Лоши неща."
Никой не знае защо допирът до Джулиет е фатален, но определени хора имат планове за нея. Планове да я използват като оръжие.
Но Джулиет има собствени планове.
След живот, прекаран в плен, тя най-накрая открива сила да се бори за себе си - и за бъдеще с момчето, за което доскоро вярва, че е изгубила завинаги.

Моето мнение:  
Джулиет е невинна,добра и силна личност. Дори, и когато всички са срещу нея тя не се озлобява. Тя не пожелава да нарани никого макар й да има силата да го направи само с допира на кожата си. От 12 годишна след нещастна случка тя бива захвърлена от собствените си родители в "клиника-затвор", където прекарва живота си. И сега Възобновили те се започват да се интересуват от едно 17 годишно объркано момиче, като оръжие. Пращайки й съкилийник Адам Кент момче от детството й те се сприятеляват и не само влюбват се или поне така си мисли Джулиет. Уорнър е син на един от главатарите на Възобновили те искайки да използва силата й но тя се съпротивлява и тя го мрази понеже знае, че много си приличат.


 Уорнър е арогантен и самовлюбен но ужасно красив и ужасно самотен. Всички се страхуват от него и няма никакви приятели животът му никак не е лесен все пак трябва да се докаже колко е жесток макар да не е. Трилогията е превъзходна. А книгите ви държат до малките часове за да узнаете какво следва.Бих се радвала да узная дали ви харесват такива книги. Благодаря за вниманието и не забравяйте, книгите са друг изпълнен с приключения нов живот за, който не подозираме, изключителна друга реалност. 
с любов и книги!
                                     
                                            - Monik


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Единственото истинско нещо - на Саманта Йънг

Единственото истинско нещо - Саманта Йънг  Ще ви кажа нещо лично....прекарах най-хубавия ден, който съм имала от доста дълго време. Ден...